iskola01_Fotor iskola02_Fotor iskola03_Fotor iskola04_Fotor

A Talamba Ütőegyüttes hangszeres koncertje pozitívan hatott a közönségre. Előadásuk az érzékelés, észlelés, figyelem a kognitív képességek, a zenei képességek fejlődését szolgálta. Új ismereteket szerezhettünk az ütő hangszerek „ birodalmáról” ezáltal fejlődött a tanulási, tudásszerzőképességük. Az előadók magávalragadó, vidám hangulatú koncertélményére sokáig fogunk emlékezni. A programsorozat nagyon sok új élményt nyújtott a jelenlévő közönségnek képesség és kompetenciák fejlődését segítette elő.

A Nagyváradi Társulattal interaktív mesevilágba juthattak el a gyerekek. A népmese feldolgozás a gyerekek fantáziáját, képzelőerejét mozgatta meg. Aktívan kapcsolódtak be az előadásba, megmutatkozott a döntési képességük, az empátia, a beleélő képességük.

A halloween eredetéről projektorral kivetítve, előadás formájában ismerkedhettek meg a jelenlévők. A tanulók tanulási képességüket, tudásszerzőképességüket, gondolkodási képességüket fejlesztették a kvíz, a számítógép használat során. Fejlődött digitális kompetenciájuk az infokommunikációs eszközök használatával. Önszabályozásuk, kezdeményezőképességük, együttmunkálkodásuk során mutatkozott meg. Kreatív alkotások születtek a halloween töklámpás készítésekor.

XXL játszótér első állomása a Fáy Alapítvány által tartott Gazdasági Oktatás Játékos vetélkedő formájában. Ennek során a pénzügyi tudatosság, a mindennapi életben való pénzköltés és takarékosság elvei alapján játszottak a gyerekek. A kézműves és kreatív foglalkozások a buborékshow a jelenlévők kommunikatív képesség, a kreativitás, a társas kompetenciák fejlődését segítették elő. A mászófal, az légvárak, a The Cube II, a Reflex fall, a buborékfoci a gyerekek mozgáskoordinációját, személyi és társas kompetenciáinak fejlődését szolgálta. A Trükkös bringákkal való közlekedésnél az irányok és a méretek mások voltak, mint a hagyományos kerékpárnál. A tanulók adaptációs képességére volt szükség ezeknek a használatához. Az óriás csocsón 2x4 fős csapat játszhatott együttműködve. A Batak Reflex fal a versenyzők reflexfejlesztő és tesztelő gépe. Ugyanilyennel játszanak a Forma 1-es pilóták is. A VR programokban a VR szemüvegek a fej mozgását is követik. A szem-kéz koordinációjára nagy szükség volt ezeknél a játékoknál.

A kompetencia és képességfejlesztő programsorozatunk első szereplője Szép Bence bűvész volt, aki szórakoztató gyerekműsorával ragadtatta el a közönséget. A trükkök, az interaktív feladatok fejlesztették a jelenlévők környezet és egészségtudatos magatartását. Mutatványai a szelektív hulladékgyűjtés, az újrahasznosítás, a klímavédelem fontosságára is felhívta a figyelmet.

Alkategóriák